Naklejki reklamowe - Wikipedia

Naklejka jest kawałkiem folii lub papieru, najczęściej posiadającym samoprzylepne właściwości, co umożliwia jej przyczepienie na powierzchnię płaską.
W zależności od użytego kleju naklejka ma różne właściwości; kleje stałe na trwale utrzymują naklejkę na powierzchni, kleje o budowie mikrosferycznej, umożliwiający przemieszczanie i bezśladowe usuwanie naklejek.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Naklejka
Gdzie używa się naklejek?
naklejki drukowane cyfrowo Naklejki drukowane masowo wykorzystuje się w praktycznie każdej branży i dziedzinie.
Od sklepów spożywczych po usługi IT (np.
naklejki gwarancyjne typu VOID).
Zastosowanie naklejek, nie tylko tych reklamowych, jest wręcz tak duże, że nie sposób wymienić wszystkich.
Naklejki stosuje się w przemyśle spożywczym do oznaczania i brandowania produktów, firmy korzystają z naklejek na szyby do oznaczenia swoich siedzib. Naklejki można nakleić też na samochody w celu oznaczenia aut firmowych, czy dostawczaków.
Zastosowań dla takich naklejek można by jeszcze długo wymieniać i warto o nich pamiętać przy działaniach reklamowych firmy.
CMYK - definicja z Wikipedii
CMYK ? zestaw czterech podstawowych kolorów farb drukarskich stosowanych powszechnie w druku wielobarwnym w poligrafii i metodach pokrewnych (atramenty, tonery i inne materiały barwiące w drukarkach komputerowych, kserokopiarkach itp.).
Na zestaw tych kolorów mówi się również barwy procesowe lub kolory triadowe (kolor i barwa w jęz. polskim to synonimy).
CMYK to jednocześnie jedna z przestrzeni barw w pracy z grafiką komputerową.
C cyjan (ang.
cyan)
M magenta (ang.
magenta)
Y żółty (ang.
yellow)
K czarny (ang.
black lub key colour)
Skrót CMYK powstał jako złożenie pierwszych liter angielskich nazw kolorów.
Końcowa litera K może oznaczać albo literę ostatnią słowa black (czarny; ostatnią, ponieważ litera B jest skrótem jednego z podstawowych kolorów w analogicznym skrócie RGB) bądź skrót key colour (kolor kluczowy)Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK.