etykiety samoprzylepne

Niewielki rozmiar reklamy, czyli to ciekawa metoda na nienachalną reklamę naszego produktu czy też marki.
Dodatkowo ulotki, bannery oraz inne formy re marketingu i jesteśmy w domu.

O druku i reklamie.

Naklejki i nalepki - zastosowanie marketingowe

Naklejki lub jak ktoś woli, nalepki to doskonały materiał marketingowy, który można przykleić na produktach, na witrynie sklepowej lub jak reklama jeżdżąca na samochodach firmowych.

Grafik projektując taką naklejkę może puścić wodze fantazji i poszaleć z forma, kształtem i typografią.

Niestety nie każdy zakład poligraficzny ma w swojej ofercie druk naklejek, ale w większości miast znajdziemy przynajmniej jeden taki zakład, który specjalizuje się w tego typu druku. Najlepsze naklejki powinny być jeszcze odpowiednio uszlachetnione i utwardzone, aby były jak najbardziej odporne na warunki atmosferyczne i promienie UV.

Druk

etykiety samoprzylepne
Druk ? wielokrotne odbicie obrazu z formy drukowej na podłoże drukowe (np.
na papier). Potocznie nazywana drukiem jest również każda kopia, czyli odbitka drukowa. Za druk uważa się również rozmaite techniki powielania tekstu i grafiki zarówno metodami tradycyjnymi, z użyciem maszyn drukarskich, jak i nowoczesnymi metodami komputerowymi z użyciem komputerowych urządzeń peryferyjnych, jak drukarki, plotery itp.
- choć poprawnie tego rodzaju odbitki powinno nazywać się wydrukami. Wprowadzenie do drukarń technik komputerowych i druku cyfrowego, sprawiły, że coraz częściej przez druk rozumie się również wydruk dokonywany na skalę przemysłową za pomocą przystosowanych do tego maszyn drukarskich.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk

Błędny wydruk

Jakość wydruku w zakładach poligraficznych musi być na jak najwyższym poziomie, jednak nie zawsze wszystko jest jak należy.
Zdarzają się różne usterki i błędy w samym druku, za co odpowiedzialny jest już sam zakład poligraficzny. Oczywiście sam plik przygotowany do druku musi być odpowiednio obrobiony i sprawdzony przed wysłaniem do realizacji, ponieważ za błędy w pliku, zakład poligraficzny nie odpowiada.

Nic dziwnego, ze duże firmy inwestują w operatorów DTP, aby na bieżąco sprawdzali poprawność wysyłanych do realizacji plików.

Jest to bardzo ważne, ponieważ każdy taki błąd może sporo kosztować.

Dlatego warto wszystko sprawdzać 2 albo nawet 3 razy przed wysyłką..

Widok do druku:

etykiety samoprzylepne